21. 4. 2009

Amslico, bezmenní agenti a ja


Zavolal mi agent z Amslica. Neznámy. Nepredstavil sa, takže netuším, či je 006, 008 alebo 009. Na Džejmsa nemá, lebo ten sa vie aspoň predstaviť. Preto Agent Amslico 007 v mojom zozname neexistuje. Ani pán Krcho ním nemôže byť, lebo aj on je taký po...to, že na mňa pošle ženu. Asistentku. Bez mena, samozrejme.

A teraz trošku inak. S asistentkou pána Krcha som sa zoznámila v septembri minulého roka. Už vtedy som jej neveselo oznámila, že si želám, aby ma vymazali z databázy, pretože volali na môj služobný mobil bez toho, aby som ich o to čo len v náznaku prosila. A tetuška, že dobre, že ma už otravovať nebudú. Veď preto.

Pol roka bolo ticho. A potom sa (možno tá istá, možno nejaká nová) asistentka pána Krcha ozvala zase. Našťastie ma nevidela. So stresom v očiach, snahou veľmi hlboko dýchať, som jej na môj vkus ešte veľmi slušne povedala, že ani od Amslica, ani od pána Krcha nechcem absolútne nič, a nech ma okamžite vymaže, nech jej to už viackrát nemusím hovoriť. A tetuška zase, že dobre, že ma už otravovať nebudú. Veď preto tentokrát netrvalo ani mesiac.

Ozval sa Agent. Bez mena, bez čísla, Džejms asi nemá rád Amslico. Musím povedať, že ani ja nie, lebo chlapcovi nepomohol školený slizko príjemný a super afektovaný hlas. Na otázku typu „Máte zlé skúsenosti?“ si musel odpovedať sám, pretože som ho zasypala slovami, ktoré mu asi milé neboli, ale aspoň sa mi uľavilo. A chlapec, že dobre, že ma už otravovať nebudú, a že tentokrát fakt, že hej, že to je pravda.

Volal mi včera. Po týždni. A, že pani Salajová sem, pani Salajová tam. A pani Salajová si uľavila zas. Lebo agenti z Amslica sú horší ako vši. Na tie platí aspoň vlasový šampón, ktorý kúpite v lepšej drogérii alebo v každej lekárni. Agenti Amslica nemajú mená ani čísla, ani s ich dať nemôžu, pretože si ho názvom spoločnosti, pre ktorú sa obetovali, a naozaj pomaly každodenným strpčovaním života ľudí so služobnými telefónmi alebo bez nich, pokazia. Nepomáhajú na nich nijaké metódy, ktoré by aspoň prešli popri slušnosti. Agenti Amslica slušnosť nepoznajú. Nechápu, alebo nechcú pochopiť. Nestačí im povedať raz, dvakrát a nepoznajú ani taktiku trikrát a dosť.

Agenti Amslica sú horší ako príslušníci siekt, ktorí občas zaklopú na dvere našich bytov. Sú neodbytní, nemajú Boha pri sebe a chrbtová kost im chýba od nepamäti - nebyť prírodopisu 2. stupňa základných škôl, nemajú tušáka, čo to je. S mnohým si človek vie dať rady, len agent Amslica pije krv viac ako komár počas letnej noci.

Keby chcel niekto zničiť Amslico, nekonal by inak, ako jej bezmenní agenti.

Dana Salajová

40 komentárov:

  1. no boze, tak mu zloz a je

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zdielam vase rozhorcenie, ale...
    za to skor mozu IT ludia z Amslica ako agenti
    nemyslim si, ze agenti maju moznost vymazat niekoho z databazy, mozu tak maximalne poziadat o vymazanie
    otazne je teda, ci tak spravia, a ak ano, ci im je vyhovene
    a predpokladat, ze pri tych mnozstvach ludi, ktore oni obvolaju si vas pamataju je precenenie ich schopnosti
    mozno by pomohla oficialna staznost/ziadost niekomu vyssiemu o vymazanie na zaklade toho spravneho zakona :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jerry, v tomto som trosku tvrdohlava. ono totiz vacsina pracovnikov, ktori maju moznost pracovat s databazami, maju moznost minimalne do nich doplnit koment z poslednej diskusie a pod. Moje ziadosti o vymazanie mali naplnit minimalne tak, ze do databazy zapisu napr. "Nekontaktovat" alebo tak nejako a system si to zapamata. alebo priamo nech oslovia admina oni. Preco by som to mala robit ja? ja som si amslico nenasla, ja nic od nich nechcem, a ked sa vyjadrim raz, myslim to vazne a mali by to respektovat. Navyse, nic to nemeni na fakte, ze ma poburuje anonymita tych, co mi volaju.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podla mna to ma na svedomi menezment. Agenti sa zrejme striedaju, vzdy nejakemu novemu strcia do ruky telefon a daju zoznam cisiel, ktore ma obvolat. Mne pride vzdy (dodatocne) luto, ked nakricim na takeho chudaka ci chuderu, a potom si uvedomim, ake je to hrozne, ze si musi takymto sposobom zarabat na zivobytie.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vždy je za takýto postup zodpovedný nenažratý manažment. a hlúposť ľudí, ktorí sa dajú namotať na krásny život s vreckami plnými peňazí. preto má každá poisťovňa takmer nevyčerpateľný zdroj potenciálnych pracovníkov...
    funguje to tak, že v rámci úvodného brainwashingu presvedčia adepta na milionára, že treba mať kontakty, ak ich má, že ich treba zveriť firme - čím viac ich bude, tým viac kontaktov odovzdá firma adeptovi. firma získa nové čísla, adept si vyskúša reakcie podráždených ľudí, ktorí opakovane žiadajú o zrušenie svojho mena v akejkoľvek databáze.
    pred rokmi som tým bol postihnutý tiež. vyriešil som to po svojom - stačilo sa spýtať na meno človeka, ktorý ma otravuje a na zdroj, z ktorého čerpal info o mne a mojom tlf. a mal som pokoj. druhá verzia - ak mi volali na "doporučenie" priateľa, zistil som, kto ma tak chcel potešiť (stačí byť trochu milý, poisťováci sú veľmi naivné teliatka a povedia aj to, čo nevedia) a po odmietnutí skvelých produktov som sa vykričal na kamaráta či známeho, ktorý rozdáva moje telefónne číslo na počkanie kdejakým pobehajom. myslím že do polroka som mal pokoj. aj od agentov aj od dobroprajných známych.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeeeej pan krcho :)) stary znamy, teda uz (pockat zaklopem si) snad neznamy - jeho asistentky som tiez zazil, no raz som v nejakom stave pomatenia mysle fesande povedal, ze nech mi teda pan krcho zavola na druhy den a sa s nim "dohodnem" sam - odvtedy nic :)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Amslico agenti nemaju vseobecnu databazu. Kazdy si ju zhana sam.
    Mam 2 v rodine, viem ako to prebieha

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vdaka vsetkym za prispevky. osobne sa ale domnievam, ze kazdy ma pravo vybrat si pracu, ktora ho bavi, takze zamestnanc Amslica nie su nuteni tam pracovat. co sa tyka ostatnych rad, celkom urcie ich vyuzijem, ked mi este niekto od nich zavola.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pani Salajova,
    nabuduce im povedzte, ze mate svojho financneho poradcu, s ktorym ste spokojna a ked nieco potrebujete, obratite sa na neho. A potom polozte telefon.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pocuvaj Salajova, to si ty co si minule napisala ten neuspesny blog na sme.sk? Po hodine si ho musela zmazat, pani velka personalistka. Tvoj dalsi clanok ma len utvrdzuje v tom, ze ty mas obrovske kazdodenne komplexy z hocicoho a lutujem toho chudaka, co s tebou zije/bude zit. A rada na zaver: Jednoducho zloz telefon !!! (A napis o tom dalsi blog:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Amslico je nic oproti firme menom Slovakia Capital. S nimi som si uzil svoje. Telefonaty kazdy tyzden, nic nepomahalo... Nastastie vsak moja nokia e66 ma sw Blacklist a odvtedy je pokoj :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Náhodou má slečna Salajová veľmi dobré blogy ....ja si ich vždy rád prečítam :-)...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pani Salajová, niekedy vám od problémov pomôže len veľká aktivita :-) .... zavolajte si na Úrad na ochranu osobných údajov, tam Vám presne povedia čo robiť. A ak sa si chcete uľaviť, tak tam rovno napíšte podnet na vykonanie kontroly - že používajú vaše osobné údaje (vymenujte všetky aké použili) bez vášho písomného súhlasu. Pokutu Amslico asi nedostane, ale budú tam mať vetry a desiatky hodín zbytočnej stresujúcej práce ;-) ... a úradníci sa aspoň trochu prejdú ;-)
    Po kontrole si Vaše meno aj s telefónnym číslom dajú na nástenku s výstrahou: kto jej zavolá má padáka :-))) ... a vybudete mať konečne pokoj

    OdpovedaťOdstrániť
  14. nuz, uvidie, co spravi s Amslicom to, ked si tento clanok prectaju, lebo im bol zaslany. Mozno naozaj skoncim na nejakej firemnej nastenke, minimalne u nich, co by mi celkom stacilo, ak by to znamenalo, ze bude klud ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. anonymnému z 8:45 - ak myslis ten salajovej clanok o personalnom pohovore ked k nej prisiel ten podivin, potom jej mozno vytknut len jedno. ze ho stiahla, lebo bol vynikajuci. nikoho tam nemenovala, takze neporusila ani etiku, ani kodex blogera, ani nic ine. pamatam si lync v diskusii a tym jedinym si vysvetlujem, ze to nakoniec vymazala. vecna skoda, lebo to bolo zaujimavo a humorne podané.
    teraz k autorke blogu - neviem, ci ste dobre spravili, ze ste dali moznost diskutovat uplne bez registracie, o chvilu to tu budete mat zaondene prave takymi anonymami, ako ten o 8.45.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ehm, anonym z 9.28, ale sak aj Ty si anonym :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ako tu uz nieko naznacil, financny poradca by to mal riesit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. mna by zaujimalo, ci pani Salajova ma este stale toho isteho chlebodarcu ako v case pisania toho inkriminovaneho nechutneho blogu...

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Vážená pani Salajová, celkom dobre som sa pobavil.
    V priebehu dňa, týždňa, roka, života nás oslovujú desiatky, stovky a tisíce ľudí, firiem, médíí. Reagujeme na to podľa prvého dojmu. Fajn reklama - nevypnem telku, fešák predavač - tak nech niečo ponúkne a naopak, páchnuci bezdomovec? bŕŕŕ - nech sa ani nepribližuje!, slizký poisťovák? - no nech sa opováži zavolať! je na nás či chceme prijímať spam alebo nie, len si treba dať pozor lebo aj v spame možno leží niečo čo stojí za pozornosť. A rád by som dal do pozornosti, to čo tu už vyššie niekto napísal: Každý jeden obchodník, či je s poisťovňe alebo inej firmy si musí svoje kontakty zháňať sám.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ides na to zle :)
    musis suhlasit s kazdym stretnutim... najlepsie mimo bratislavy, v trnave... naopriklad... inokedy inde, v komarne, potom v nitre... vzdy sa tvarit ze ty si tam bola a cakala si...
    a potom ta vyrada aj sami :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Važená p. Salajová,

    Tu agent 524BU

    Salajová searched and deleted.

    Br,

    OdpovedaťOdstrániť
  22. no suhlasim par komentarmi. sam robim v jednej spolocnosti, ktora podla niektorych otravuje ludi dennymi telefonatmi. nie som sice ten co vola, ale tychto nasich ludi obdivujem, a verte tomu ze su v tom co robia dobri a naozaj, oni to nevedia ovplyvnit ci vam este niekto bude volat alebo nie...daju sice poznamku do databazy, ale je to na IT co s tym urobia, a poviem vam jedno, ked sa vola databaza 10 tis ludi, tak sa trochu tazsie kontroluju taketo poznamky...
    nechcete aby vam volali? zlozte! ja mam ING, a volaju mi raz mesacne na firemny mobil..a??? poviem im ze dakujem a dovi dopo...a pani Salajova, kupte si novy mobil a svoje cislo nedavajte na vizitky (ak nejake mate), nedavajte do mailov, nedavajte nikomu...a nik vas otravovat nebude...

    ak ho niekde date, tak vam volat budu...a cele to ochrana osobnych udajov...nebudte smiesni, ak ho zverejnite tak to asi osobny udaj nebude...
    Pozdravujem telemarketerov, lebo su to taki isti ludia ako salajova, robia to co ich bavi (teda ak p. salajova nieco robi co ju bavi :-)), niekomu to ide lepsie, inym nie

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Reagoval som v septembri v podobnom clanku.
    Databazy, pokial nie ste klient, to sa velmi nenosi.
    Uz predtym som pisal, ze sa vola do firiem, organizacii. Mnohokrat su to kontakty zo Zlatych stranok..obchodneho registra..atd.
    Vobec nie je nutne specialne databazy mat, pretoze v tomto telefonovani je vela odmietnuti a staci volat bez presnych udajov. Konatel, majitel a pod. je uvedeny v obch. registri na nete, takze pytat si konkretne ich, nie je problem. Pri volani zdvihne ,,kdekto" mnohokrat sa predstavi, takze volajuci to vyuzije na oslovenie, pripadne ho posunie dalej na konkretne meno, ktore sa vyuzije. Ked sa vola do firiem, je vacsia pravdepodobnost ,,dobreho" stretnutia ako glorifikovane odporucenia bez urcenej cielovej skupiny. Samozrejme, predstavit sa a povedat dovod volania a ak je volanym vyzvany a volany bol osloveny na stretnutie, potom aj zdroj volania, je normalne. Stalo sa mi, ze ked som uz na stretnuti klientovi povedal, ze naozaj bol ,,vybrany" zo Zlatych stranok, tak ostal mierne sklamany, ze nie je v nejakej tajuplnej databaze. Pani Salajova a ci mam alebo nema agent asistentku je jeho vec, ta asistentka je platena za pracu a ked je to telefonovanie, Vas do toho /asi/ nic. No, ak je vsak telefonat otravny a volajuci sa nechce predstavit, alebo uviest zdroj, potom suhlasim s kritikou.To je nieco podobne, ako pisat clanky v pracovnom case. A myslim, ze tento Vas clanok sa dostane az do slavneho Amslica, takze nemajte obavu, ze o Vas nepocut. Telefonovaniu zdar.))) S pozdravom, M. Porubcansky

    OdpovedaťOdstrániť
  24. K.rvy poistovacke, to ste este nezazili pracovny team riaditela Kooperativy v Povazskej Bystrici, chudaci musia tvorit databazy tak, ze zadavaju cisla a udaje svojich znamych, rodinnych prisusnikov aj bez toho, aby tito o tom mali tusaka. A to vsetko len kvoli namotavke o rychlom nadobudnuti vela penazi... do reality ich dostanu tri mesiace minimalnej mzdy, poistky, ktore musi cela rodina platit (nemusi, ale potom vlastne poistovni zaplatia aspon cast tej minimalnej mzdy, vsak?) a na zaver rychly odchod "dohodou" . Takze lovu zdar a hlavne serioznym obchodnikom v akomkolvek sektore :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  25. toz niekto venuje pisaniu 7-odstavcoveho blogu viac casu, ako zlozeniu telefonu chudacke, ktora za nic nemoze a je to jej praca. v sucasnej dobe su ludia na telefone vsade, cele call centra su tu (a davaj pracu najma mladym ludom) ako top investicie, dell, ibm, johnson controls BA, atd, mozno aj pani S skonci raz ako telefonistka a bude rada, ze ma aspon takuto frustrujucu "manufakturnu" pracu.
    o slusnosti sa da hovorit vzdy a na SK bohuzial skoro vsade - telefonistka (v poistovni predpokladam asi len vacsinou zarobeniachtiva brigadnicka/studentka/pani na dochodku) + s velkou fluktuaciou asi skolenie velmi nedostavaju, a niektorie robia zle meno mozno aj dobrej firme s dobrymi produktami. kazda poistovna ako aj brokeri su externi predajcovia na provizie, ktori su myslim nezavisli, t.j. asistentky su doublenezavisle. nam volaju na firemne cisla (nie na utajene mobily) s ponukami tonerov, investicii, prepravy, poistenia amslico (preto ma blog zaujal, akurat po precitani commentov ludi som si uvedomil skor asi detinskost a neschopnost autorky komunikovat v niektorych zivotnych situaciach), ing, kooperativy, atd, zaradenia do katalogov/databaz, statistickeho prieskumu, atd atd. diky naschle nemame zajem dakujeme, ozvite sa s lepsou ponukou, bodka. presne - SPAMU sa nevyhneme, treba vyselektovat, lebo niekedy aj do spamboxu pride dolezita sprava, niekedy z rovnakeho zdroja az na 5ty pokus :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Pani Salajová, ja pracujem pre poisťovňu už 10 rokov, robím si svoju prácu ako najlepšie viem a veľmi ma baví. Mám vysokoškolské vzdelanie, robila som vo veľkej firme a popritom som len náhodou po oslovení "poisťovákom" skúsila aj túto prácu, že sa nauučím niečo nové. Dopadlo to tak,že pracujem ako poistný poradca. Každý pracujeme na živnosť a nikto nás nenúti volať, vykazovať nejaké čísla a pod. Keď mi moji spokojní klienti dajú doporučenie na svojich známych, slušne im zavolám,predstavím sa - ja sa za seba a svoju prácu nehanbím, poviem,kto ma doporučil a ten človek má na výber, či sa so mnou stretne alebo nie. Ak nie, viac mu nevolám a čudujte sa niekedy aj po roku zavolajú niektorí sami, že sa môžeme stretnúť. Často je to nejakom úraze alebo vážnej chorobe - zrazu im poistenie dáva zmysel. Myslím, že minimálne máte zákonné poistenie auta - ak ho vlastníte. Ktovie prečo nás štát núti mať na základe zákona poistené auto??? Žeby len tak, aby poiťovniam nahnal klientov? To je na úvahe každého...... V každej práci sa nájdu ľudia, ktorí svoju prácu majú radi, vzdelávajú sa a robia ju s nadšením a zase sú tam aj ľudia, ktorých to nebaví, a tí po čase sami odídu. V podstate všetko je o predaji, veď každá firma by tu bola zbytočne, keby svoje produkty nepredala - farmaceutická, výrobca chleba, áut, topánok, oblečenia - a všade sú predajcovia, oboch predchádzajúcich kategórií. A my máme na výber, buď nás ten človek svojim spôsobom osloví a výbok od neho kúpime alebo ideme ku konkurencii. Tak by som minimálne nehádzala všetkých do jedného vreca. Majte sa a veľa úspechov vo Vašej práci - aj keď vlastne ani neviem, v akej oblasti pracujete. Možno sa dozviem, keď mi odpoviete.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Mila pani Marta, ja v clanku predsa poistovakom nekazem, aby sa za svoju pracu hanbili. Dokonca ich ani nehadzem do jedneho vreca. Ale ked niekto nie je schopny povedat svoje meno a skryva sa za "Agenta Amslica", nemam si s nim co povedat. Ani jeden z tychto ludi mi adekvatne neodpovedal, odkial ma moje cislo, a skryvat sa za verejne dostupne zdroje mi pride velmi smiesne - to dokaze hocikto. Co sa tyka prace - kazdy mame moznost vyberu, a pokial Vas Vasa praca bavi, tak potom je fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Vážená pani Salajová, vy asi máte dosť málo vecí na práci a asi veľmi nudný život však?No úplná celoživotná tragédia sa Vám stala to Vám musím povedať...aby ste sa z toho nepototo...vo Vašom nudnom septembrovom, či okt. článku si vyprosujete všetko, čo len dá vyprosiť dá, dokonca aj tón ktorým ľudia prispievajú...hmmm..fakt cool
    Asi by ste sa mali začať zaoberať nejakým tým hnojením,aby ste si vyplnili čas a nepísali také drísty...a do Hágu ste to náhodou ešte nenapísali?..a ozaj písali ste o Slovenskej pošte dávnejšie článok...ja som zamestnaná na Sl.pošte, síce nie za priehradkou ale ako úradníčka ale VYPROSUJEM SI aby ste takto písali o zamestnancoch pošty, zaujívavé, že máte také zlé skúsenosti s ľudmi...treba sa zamyslieť asi nad sebou, či nie je chyba vo Vás

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Asi SLEČNA a určite nie milá,presne viem čo by Vám pomohlo,ale asi sama tušíte čo to je a čo Vám chýba?! Keby ste mala rada ľudí,aj ľudia by mali radi Vás.Riadite sa heslom "podľa seba súdim teba" a urážate všetkých okolo seba.Neexistuje taká komunita,ktorá by bola celá odsúdenia hodná,ani pracovníci pošty,ani fin.poradcovia.Tento Váš postoj má presný názov a je to trestné.Dúfam,že sa všetci dotknutí preberú a dajú na Vás trestné oznámenia.ALE o.i.je to LIEČITEĽNÉ !!

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Nabuduce, ak nechcete, aby vam vyvolavali poistni agenti, skuste svoje cislo nezverejnit na internete. Dokazal som ho vygooglovat behom minuty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. amslico do roka a do dna padne, ja som si dal vyplatit co mam nasetrene a nasledne rusim cele poistenie, neverim im absolutne nic. Dufam, ze preziju do konca roka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nejako ti to nevyšlo Theodora!
      :-DDD

      Odstrániť
  32. o Amslico sa tu nemusí nikto skrachovať, stále je aj bude najsilnejšou poisťovňou na Slovensku a nie len na Slovensku, tak by sa tu nemuseli písať neoverené drísty

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Je mi z toho naozaj zle.Čo ste bohovia,ľudia z inej planéty,utekajte do pralesa a veľmi hl-boko kde neni signál.Mali by ste sa vidieť a hlavne počuť,keď potrebujete spísať poistné hlásenie a čo narýchlejšie sa dostať k peniazom.Vtedy sú poisťováci tými najlepšími na tejto planéte.

    OdpovedaťOdstrániť
  34. no toto neni problem amslica, ale celeho poistneho trhu

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Súhlasím s tým, že pani Salajová je zatrpknutá a negatívne ladená osoba a usudzujem to z článkov, ktoré postupne skritizujú všetko čo na Slovensku existuje. A vlastne prečo len na Slovensku? Poďme kritizovať celý svet a všetkých ľudí, ktorí pracujú a snažia sa zarobiť si poctivo. Finanční poradcovia sú fajn, poštári tiež musia byť a tak isto aj politici a..... Každý má na výber a každý môže slušne odmietnuť ponuku, ktorá mu nevyhovuje. A čo sa týka Amslica, poznám spokojných ľudí, ktorí ďakovali poradcovi, že uzavreli poistku, lebo k plneniu došlo hneď a bez poistky by nemali ani na potrebnú liečbu. Takže pani Salajová, sú v živote aj pekné a pozitívne veci, tak raz skúste napísať aj o tom. Pekný deň a veľa šťastia v živote.......

    OdpovedaťOdstrániť
  36. a mame tu dalši rok a amslico neskrachovalo.čo sa stalo????že by to bol len výplod niekoho fantázie???poisťovne tu boli,sú a budú lebo ich ľudia potrebujú!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  37. tomu z 23.10:00

    a co, ze je dalsi rok? znamena to snad, ze medzi poistovakmi nie su hajzlici? zvysok skoda komentovat. ked uz je ten novy rok, skus menej pit a trepat.

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Poisťovňa nemôže skrachovať, keď nemá peniaze na vyplatenie plnenia, všetko prevezme ďalšia poisťovňa. Na Slovensku sa to stalo s Hasičskou poisťovňou - nemali v podmienkach napísané, že nepoisťujú profesionálnych športovcov...

    OdpovedaťOdstrániť