17. 3. 2010

Strasti anonymného admina (diel štvrtý)

Milý Theo,

požiadal som o ruku K. Hoci sa zaregistrovala len predvčerom, boli to plné tri dni. Hneď som si vypýtal fotku aj telefón (nevedela, že povinná je len fotka) a rozpútala sa čulá komunikácia.

Je z veľmi chudobnej rodiny a má tuberkulózu. O jej nádhernej IP-čke sa mi aj snívalo. Dodalo mi odvahu, že si nechala viesť ruku pri vkladaní prvého videa. Moju žiadosť však odmietla s tým, že pre ňu minulosť a budúcnosť jedno sú.

Oficiálne požiadala o zrušenie blogu s obligátnou výhovorkou, že pre nás nie je dosť dobrá. Som veľmi nevyrovnaný – tiekli mi slzy, keď som odpisoval „o obnovenie mozno poziadat najskor o 6 mesiacov“. Som najosamelejší človek na nete. Predstav si bradatého poloblázna, ako po nociach sliedi v diskusiách...

S láskou V.


Nataša Holinová

Súvisiace články:

Strasti anonymného admina (diel prvý)
Strasti anonymného admina (diel druhý)
Strasti anonymného admina (diel tretí)

2 komentáre: