18. 3. 2010

Strasti anonymného admina (diel piaty)

Milý Theo,

niekedy mám pocit, že pobyt na titulke patrí medzi ľudské a občianske práva zakotvené v holandskej ústave. V Kódexe baníka sa pritom jasne píše, že úspešnou registráciou nevzniká automaticky právo na publikovanie textov na titulnej stránke. Prečo niektorí moji farníci nevedia pochopiť, čím sa líši spravodajský portál od kompostu?

Keby som mal frank za každý článok o cenzúre, nebol by som odkázaný na Tvoje milosrdenstvo, bratku. Predstavujú si to tak, že Boh v ôsmy deň stvoril šíry mediálny priestor, ktorý teraz patrí všetkým podobne ako vzduch, čo dýchame.

Musím končiť, Theo. V odkazoch adminom je mela – pustila sa do nás iná cirkev. Posielam Hrozbu cenzúry.

Opatruj sa, V.


Nataša Holinová

Súvisiace články:

Strasti anonymnézho admina (diel prvý)
Strasti anonymnézho admina (diel druhý)
Strasti anonymnézho admina (diel tretí)
Strasti anonymnézho admina (diel štvrtý)

4 komentáre:

  1. na toto sa uz tesim kazdy den, skoda, ze to nedavate priamo na sme. dufam, ze vincent namaloval dost obrazov na to, aby serial tak skoro neskoncil.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som zas zvedavý, kvôli ktorej baníčke/farníčke si odfikol to ucho...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fajn, je to inteligentnejšie ako hríbové diskusie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juri, ta bola inde a nebola to farnicka :)

    OdpovedaťOdstrániť