2. 10. 2010

T-error T-Comu

Počúvajte, vy ku..., žiada sa začať, ale mám predsa nejakú výchovu. Ani osoba, ktorej ste vyše 10 dní odopierali internet, by zrejme nesúhlasila s tým, aby som vás verejne nazývala pravým menom. Hovorím konkrétne o mojej radostnej matke.

Asi tak pred onými 10 dňami ma rozrušene informovala, že jej nejde t-comový internet, a tak zavolala na helpdesk. Dozvedela sa, že jej ho vypli OMYLOM, takže ho zapnú už o 10 dní. Keby to nebolo omylom, trvalo by to 20 dní. Nerozumejúca ničomu som jej doniesla a nainštalovala môj mobilný a zistila tieto fakty:

Ešte v lete jej telefonicky ponúkli niečo iné, lacnejšie a rýchlejšie. Súhlasila a objednala to. Až potom sa dozvedela, že by jej skrzeva optiku vŕtali niekoľko stien. V krátkej, ale sentimentálnej spomienke na šnúru pekne schovanú pod laminátovou podlahou si objednávku rozmyslela a zrušila. Mimochodom, dnes uznáva aj T-Com skutočnosť, že zamlčal plánovanú rekonštrukciu maminho bytu. Objednávku teda zrušila a vyjadrila želanie, aby všetko zostalo pri starom.

Vyplýva z toho ponaučenie na spôsob: Mami, nebav sa s cudzími ľuďmi, ani keď ti ponúkajú cukríky? Nie veru, lebo objednávka bola zrušená natoľko dôkladne, že ružový panter neučinil ani pokus doručiť jej zmluvu. To však neznamená, že nejaký debil nezabudol zúradovať celú vec niekde v centrálním mozku lidstva. Iným slovom, zrušenie novej objednávky naďalej sprevádzalo zrušenie pôvodnej služby, a je to síce podivuhodné, ale T-Com uznáva aj tento fakt ako svoje pochybenie.

Prešlo 10 nádherných dní, ktorých idylu umocnilo aj zistenie, že pomarančový na rozdiel od T-Comu nepadá ako hnilá hruška zakaždým, keď používateľ prejaví absurdnú túžbu otvoriť si napríklad novú stránku. (Tam zas uznávam ja, že nejaké skutočne dobré dieťa by mohlo napríklad preinštalovať ovládače na modem.)

Potom prišiel podozrivý balíček obsahujúci novú šnúru a rozdvojku. Nechápavšia ten nezmysel som zavolala na helpdesk ja, vysvetlila, že motúz nikto nepotrebuje a úplne postačí, keď konečne zapoja službu zrušenú omylom. Potom som sa prívetivo zaujímala o to, akým spôsobom hodlajú refundovať 10 dní nefunkčnú službu, keďže onô sa platí vopred, čiže za september zaplatené bolo. Dozvedela som sa obvyklú pointu: podajte reklamáciu, a keď T-Com uzná, že to tak skutočne bolo (!), tak možno blabla. Potom prišla pointa neobvyklá: znovuzapojenie omylom vypnutej služby je u nich novým zriadením služby, a to s fungl novou dvojročnou viazanosťou. A riekla som nie. Oni, že áno. Ja, že nie. A tak ďalej.

Možné vysvetlenie: mama doteraz platila 10,84 bez dane. To isté turbo 1 majú v súčasnom cenníku za 19,71. Predpokladám, že by sa k tomu uliali nejaké zľavy, ale zistiť sa to nedá, lebo tieto informácie v zmluve úplne chýbajú.

Počúvajte, vy ku..., žiada sa skončiť.

Zvyšok priestoru načim venovať riadkovej inzercii: Hľadám pre moju radostnú matku nejakého prítulného poskytovateľa internetu v neveľkom to objeme dát. Už z faktu, že jedinou túžbou je, aby to konečne hladko fungovalo, možno usúdiť, že z tendra vypadáva T-Com aj UPC. Dotyčný nemusí pri svojom pravidelne platiacom klientovi stáť v dobrom aj v zlom, chorobe či inej zlobe, úplne postačí, ak nebude bez výstrahy rušiť službu a za odmenu nastoľovať fungl novú viazanosť. Značka: Nájdem ťa?

Nataša Holinová

41 komentárov:

  1. ... nenasiel som nikde tlacitko "vybrali sme" a preto Nataska poziadaj Karola nech to zariadi, urcite ti vyjde v ustrety - je to vyborne (aj namet, aj styl aj pouzite vyrazove prostriedky :)) betulany

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sú...
    Spomínal som odhlasovanie pevnej linky. Niekoľko mesiacov po zrušení zmluvy v auguste pred rokom či dvomi - akt, ktorý som mal riadne podchytený na "ceduli", s pečiatkou aj s podpisom akoby pre nich neplatil. Až do jari nasledujúceho roka od nás vymáhali peniaze a navršovali penále, napriek tomu, že som rozosielal listy a fotokópie z ukončenia zmluvy s mesačnou výpovednou lehotou. Blázinec. Keď som šermoval na zákazníckom mieste s "cedulou", z ktorej bolo zrejmé že nie som už ich klient, odkazovali ma na ústredie, na spísanie ďaľšej reklamácie. Prišlo potvrdenie, že OK, a o mesiac opäť vymáhali peniaze aj pokutu z omeškania.
    Trvalo to šesť mesiacov. Potom nám vrátili nejakých 50 centov, akože záverečné vyrovnanie, ktorým sa anulujú všetky predošlé výzvy na zaplatenie, rovnako ako penále...

    My máme UPC a bez problémov. Rýchle pripojenie, bez poruchy, tri balíčky v jednom: telefón, internet, televízia.

    Mobily v Télefonica, tj. O2. Tú spomínam náročky, u oranžového sme mesačne platili okolo 70 eur za dva mobily, už tretí mesiac sme odtiaľ preč. Taliansko a Nemecko, 23 minút roamingových hovorov, plus bežné každodenné volania po návrate domov, tak ako v minulosti náz vyšli na 27 eur. S roamingom! A teraz už vlastne s tromi mobilmi (Ľudkin primakartový sme prehodili tiež).
    Človek sa u týchto loptošov ibačo zbytočne nasiera.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rad by som odporucil stranku (ziadna reklama!) kde sa da najst vhodny provider na miesto urcenia. http://www.porovnat.sk/novinky/
    Dufam, ze pomuoze

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Výborne napísané. Nejako sa množia sťažnosti na túto obrovskú firmu a zdá sa, že T-Com má veľa práce s tou svadbou roka.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skus Slovanet (my sme predtym patrili pod Robur, ale teraz nas prebral Slovanet). Za 14 eur a nejake drobne neobmedzeny, bez poruch (klop-klop), s jednym motuzikom prevrtanym od vytahu do obyvacky. MG.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. osobne by som odporucil GTS tiz byvala nextra

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som pocas 20 mesiacov, co som zakaznikom t-comu, obdrzal 11 nespravnych a 9 spravnych faktur a podal som asi 6-7 reklamacii. Len na okraj dodavam, ze chybne fakturovane sumz boli navysene o radovo 20-100 percent. Dobry biznis, ak sa ludia neozvu, resp. rezignuju nad hadanim sa s molochom

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne tiez experti z call centra co je nejaka tretia firma mali zaslat na rozmyslenie cenovu ponuku. v pondelok internet uz nesiel a experti mi oznamili ze nech otvorim novu skatulu co pride.

    takze sumarum, tcom bez vaseho podpisu na zmluve zrusi aktualnu sluzbu internetu, len na zaklade vymyslov callcenter tetusky co je zhava na premie.

    tcom by mal protimonopolny urad rozbit na 2 casti statnu vlastniacu infrastrukturu a sukromnu ponukajucu sluzby. to sa vsak nikdy nestane a tak tcom ma monopolne postavenie na ukor inych providerov

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sa čudujem, koľko ľudí ešte stále nepochopilo, že t-com len o-ebáva, podvádza, zavádza a klame. Už len tie ich SUPER BOMBA reklamy na jediný 4G turbo internet za bezkonkurenčnú cenu 9 € na 2 roky [=9 € BEZ DPH, na 2 roky VIAZANOSŤ a uvádzaná cena LEN PRVÝCH ŠESŤ mesiacov]. Sa preberte konečne a prestaňte konečne dotovať štatisticky najvyššie priemerné mzdy...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veru, zaujímavé je to s týmito hromadne poskytovanými službami. Imho sa nedá nájsť taká, čo bude fungovať bez problémov. Ideál je taký poskytovateľ, kde má človek nádej, že problémy bude poskytovateľ riešiť. Ja som napríklad relatívne spokojní zákazník UPC. Vzhľadom na to, že poznám technické pozadie digitálych služieb, nenechám sa hneď rozhodiť občasnou nefunkčnosťou, či problémami. Ale zatiaľ dokázali problémy vyriešiť. Na opačnom konci skúsenosti v Tatárbanke. Nedá sa, nie je možné ... Už tam účet nemám, ale dodnes nepochopím, prečo klientov pre ktorýc sa nedá, nie je možné ... označujú ako VIP :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som nemal s T-Com problémy, až na cenu internetu. Cena Turbo1 za 19+ € mi pripadá byť absurdná, najmä keď beriem do úvahy fakt, že DigiTV mi už pol roka dodáva do domácnosti 50+ kanálovú klasickú káblovku a 20/10 Mbps internet bez akéhokoľvek obmedzenia za dohromady priam neuveriteľných 12 € mesačne, bez akejkoľvek viazanosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja sa velmi cudujem ludom, ktori sa este s onou pochybnou "-errorovou" spolocnostou bavia, ci nak zaplietaju. Ja som s nimi - aj pre podobne a este onakvejsie zazitky - davno skoncil. A od od tych, co sedia upece, tiez.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. su to svine mam s nimi zlu skusenost taktiez,sa tesim ked mi skonci zmluva s nimi a uz nikdy viac od nich noc nechcem...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja mám TV aj INTERNET od UPC. Internet však hocikedy vypadáva - ráno sa prebudím, zapnem PC - a nejde. Reštartujem modem, router - niekedy nabehne, no inokedy nepomôžu ani 3 reštarty. V júni mi pri volaní v stredu ponúkli servis v... utorok!!! Ľudí v UPC to však nerozhodí: ich stála výhovorka je, že mám zlé zásuvky v stenách (boli dosť drahé a osádzali sa pred 2 rokmi), preto internet vraj niekedy ísť môže, a niekedy nie. Že má rovnaké problémy aj sused - ich nezaujíma. Musel by sa totiž sťažovať on sám. Poruchy pretrvávajú, tak som od septembra prestal za Internet platiť - a dal im to vedieť listom. Naň nereagovali, len poslali upomienku s vyhrážkou odpojenia... S láskou teraz spomínam na pripojenie cez T-COM, ktoré bolo rýchle, stabilné a za 5 rokov používania vypadlo možno 4 krát a vždy stačil 1 reštart modemu! Len ten ich prístup a podvodnícke praktiky... :-( .

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mne tiež sťahovali z účtu každý mesiac za už zrušenú službu, a to až 6 mesiacov. Tak som každý mesiac rozšíril žalobu (systém CTRL+C CTRL+V) a samozrejme zakaždým trovy právneho zastúpenia za jeden úkon. Celkom slušný biznis, mal som takto slušne platenú "zakázku" od T-COMU :)Ich chyba, keď moju reklamáciu tak bohorovne odbili...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Z t-comu (brrrrr...) sme aj z manželkou pred pol rokom doslova utiekli (mobil, pevna, internet).
    Dovtedy sme naivne čakali, že tie šialené peniaze, ktoré pýtajú úplne za všetko sa odzrkadlia v službách (komunikácia, funkčnosť, ochota, variabilita...)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. X-Com: Terror from the deep
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Suhlasim s nazorom, ze s T-com-mom treba skoncit. Mal som u ich aktivovanu sluzbu Magio TV, inernet a hlasovu sluzbu (mimochodom ta jedina chodila pocas24 mesacnej viazanosti bez problemov). Prve dva tyzdne chodilo vsetko v pohode a potom sa to zacalo, internet pravidelne v noci vypadaval, MagioTV sa po 20 minutovom pozerani "rozblikalo" a radsej som presiel na analogovu (teraz digitalnu)TV. Po viacnasobnych reklamaciach a hlaseniach poruch som musel stale zostavat doma aby prisiel technik a vymenil set-box, samozrejme zbytocne. Teraz mi skoncila viazanost a s radostou som ukoncil zmluvny vztah s touto firmou (uz nikdy viac).
    Ak mozem poradit, tuto firmu berte ako poslednu zufalu moznost pri pokuse o nejaku komunikaciu ....

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Zaujímavé ja mam od T-comu Magio Internet už zopár rokov. A až na jediný problém z heslom žiaden problém nebol. Nebude to nkekedy aj chyba medzi užívateľom a pc ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Mam internet od t-com platil som rok 11,90 teraz mi zrazu prisla faktura na 24 euro tak som zavolal na infolinku preco mam platit tento mesiac viac. "Ochotný" típek mi oznámil ze ta cena mi platila len prvých 12 mesiacov... Toto je nonsens takze ako ja mam platit za 2 Mbit internet 23 Euro??? Som si to porovnaval s GTS a Slovanetom, by som platil pocas 24 mesiacov stale 10-12 euro su to kuvy s prepacenim...

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Suhlas, s tymi terroristami nic viac nechcem mat ani ja, len zavadzaju a terorizuju poctivich ludi svojimi hlupymi a otravne financne obohacujucimi telefonatmi ktorymi zavadza tretia strana zamestnana u teroristov T-comu, lebo terorizuju svojimi debilitami poctivych a slusnych ludi. Ze im to klamstvo aj prechadza v tomto kua state prerosteneho klientelizmom a korupciou. Z duse T-com a T-mobile nenavidim preklinam ich kade chodim lebo mi malom znicili zivot. Uz nikdy viac! Doporucil by som Slovanet teraz zvysili data na skoro 200GB feer to feer a to clovek nestiahne za mesiac ani keby neviem co. Je to ferova spolocnost jedine co mi trochu vadi ze keby som chcel s nimi zrusit zmluvu tak musim len napisat ziadost a poslat na pobocku do BA a oni obratom vsetko zariadia. (neda sa to cez net alebo tel. iba pisomne a osobne.pozn.) Zatial som s nimi problemy nemal zadne a ani dufam nebudem. Vrele doporucujem! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ja som previedol sluzbu od TCOM telefonicky na druheho ucastnika (co bolo dohodnute uz pri zriadiovani sluzby) a kedze 3 mesiace nechodili faktury som si myslel ze je vsetko OK. Potom prisla upomienka s penaze niekolko stovak eur. Samozrejme sa spustila patracka a telefonaty a zistilo sa, ze pri prehlasovani ich clovek zmenil len adresu, nie meno klienta a tak chodili faktury do neviem kam. TCOM si chybu neprispusta a na zaklade zmluvy som si mal faktury ak mi nechodili pytat pisomne, co vsak je hlupost, pretoze ja som prave preto sluzbu prenasal aby chodili niekomu inemu. Do dnes sa neviem dopisat a dostavam len blbe odpoveda na moje jednoduche otazky! TCOM - vedel som ked som k nim siel, ze su posledna sanca, lebo nie vsade je moznost volby providera, ale tak mi treba :(

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ja uz cca 8 rokov nie som "stastnym" zakaznikom T-comu... Zmluvu o zruseni netu a e-mailu opatrujem ako oko v hlave, nahodou by si niekedy (ako vyssie jeden stazovatel spomina) nejaky iniciativny (pardon) blbecek zmyslel mi dofakturovat napr. 10 rokov sluzieb. a este ohladne zriadenia sluzieb... staci telefonat, mozete susedovi objednat magio net tv a cokolvek, ale ked by ste to chceli zrusit, 2 mesiace!!!!! behania, vyvolavania, vyhrazania sa SOI atd... nastastie minuly rok u nas tahal novu optiku aj orange, tak so zadostucinenim nie sme odkazani na T-grc .. nevesta hadze tycku. A mobil? 12 rokov mam T-mobile, teraz sa uz na fakture vyskytlo slovak telecom.. bezne mavame uctovanych cca 10 - 20 € mesacne viac ako je objednane, chystam sa zobrat vsetky tieto fa od uctovnicky a vybrat sa do T-grcu, no to ma tam asi roztrhaju kopytami.. volakedajsi EuroTel bola fakt slusna firma.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ja som si z T-commi preniesol aj pevnú linku (nechceli sme to stratit ked ju vlastnime uz 40 rokov) v momente ako to šlo

    OdpovedaťOdstrániť
  25. .... a Karol nas "vyslysal" uz je to na "vybrali SME"...

    OdpovedaťOdstrániť
  26. to korimo: kolko stoji prenos cisla z Tcomu ? teda aky poplatok si nauctuje Tcom za to ze si cislo odnesies.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. odporucam navstivit www.isper.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Najprv to boli Telekomunikácie, potom Slovenské Telekomunikácie, potom Slovak Telecom a teraz T-com. Myslia si že keď si zmenia názov tak si ich ľudia nepamätajú. Je si ich pamätám a radšej by som si odťal ruku ako podpísal akokoľvek "výhodnú" zmluvu s T-com. Nebojím sa to nazvať aj takto: Podpísať zmluvu s T-com, to je ako podpísať zmluvu so samotným diablom ...

    OdpovedaťOdstrániť
  29. zasmial som dobry clanok ! :D ja som sa prisiel z czucziny spat a rozmyslal som nad netom : tiiicom ?!, ale nechcel som byt viazany a net som potreboval rychlo.co ponukol tiiicom : 1 mesiac cakat na net cca.130 euri aktivacia + mesacne
    modem som mal,ale co ked zas odydem a neskor sa vratim vsak na slovensku sa to ku...iii...:Ptak zasa vsetko platit odznova E eeeeee bey bey tiiiicom
    tak som nasiel blizko malu firmu
    zavedenie 80eur kabelaz a zariadenie + 13eur mesacne a kebyze odidem a zas pridem reaktivacia 12 eur.
    PS:za 3 dni boli u mna a za 3 hodiny som mal kabelaz a net.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Nechcem byť hnusný ale nenájdeš :D A Pomarančový sú taký istý ako ružový. Ja som spokojný s chellom teda aspoň oproti ružovým a oranžovým s ktorými mám tie najhoršie možné skúsenosti. Ono človek zistí čo je to za firmu až keď má problém. Pokial má niekto luck a všetko ide ako má tak je spokojný. Až keď sa niečo pototo tak zistí ako ho chcú všetci ojebať a v tom sú majstri ružoví aj pomarančoví.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Pridavam sa. Ja mam taktiez dlhocizne roky dsl od tcom a posledny rok aj magio tv a som spokojny. Objednaval som to osobne v predajni (cudujem sa ludom, ktori to riesia telefonicky).Od ustredne som cca 300 metrov. Myslim ale, ze pri poruchach by som bol zlostny aj ja. Mal som samoinstalaciu (migracia z netu na net+tv) a trvalo to viac ako 30 dni.Keby som aj na poruchu cakal 30 dni, tak ma asi je.ne

    OdpovedaťOdstrániť
  32. :DDD to neni skodoradost, ale dneska som sa nahodne dostala na tvoj blog a veruze som sa musela smiat na celkovej vetnej konstruckii, takze hned ta aj pripajam do svojho zoznamu =)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Nám zase ponúkli cez telefón nejaký neviemakýsuperbombavýhodný balíček. Nanešťastie, tato súhlasil. O pár dní nám prišli príslušné zariadenia a zmluva na podpis. Okrem toho, že slušnosť káže priamo v tej zmluve napísať polopate, koľko že za ich pekelné služby človek zaplatí (a nie tam len dať "tabuľku", čiže text obsahujúci tristo služieb so sumami pekne za sebou V RIADKOCH (???)), po prelúštení toho nezmyslu sme prišli na to, že ich výhodná ponuka bude pekelne drahá. Tato volal na ich záškodnícku linku, kde bola na neho operátorka neuveriteľne drzá, povedala, že služba už bola zriadená a že s tým nemôže nič robiť, iba podať reklamáciu. Tato sa tak nasral, že jednoducho na druhý deň zašiel do T-comu, reklamáciu podal, a dal rovno zrušiť aj tie dve pevné linky, za ktoré im už 15 rokov platí. T-com je stelesnením nechutných obchodných praktík a už začínam rozmieť výroku klasika, že "tam vonku zúri kapitalizmus". Veru, že zúri.

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Orange internet pada tak v priemere 1x za mesiac a nahodenie trva tak od 30min do cca 2 hodin. Okrem toho rychlost je nestabilna a preto niekedy trva nacitanie aj jednoduchej html stranky aj 20 sec. Je to proste vsetko bordel.

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Dobry clanok. Robil som 2nd level support v jednej firme, kde sme sa starali o firemnych klientov. Firmy ako T-Com maju na salame aj ich. Helpdesk T-Comu je krasna ukazka toho, ako to NEMA fungovat. Vraj, ak sa zisti, ze je to ich problem, tak dobre. Ale ak nie, tak si zacvakame za vyjazd (!!!!). Kazda vec u nich trva minimalne tri tyzdne. Rychlo prec od nich, zohnat si hocijakeho ineho providera (s upc mam tiez zle skusenosti - vdaka ich chybe som musel zaplatit pokutu za predcasne odstupenie od zmluvy, kedze som sa stahoval - na mieste, kem som siel, sice je UPC, ale oni tam maju ine pevne telefony a produkt nie je prestahovatelny. Namiesto toho, aby mi ponukli nejaku alternativu - podobny produkt s nejakym menej bolestnym prechodom, sak sme ludia (niektori), nie nie - pekne cvakaj mlady. O rok si ma nasli este cez nejaku tretiu firmu, co vymaha zakazky a vycucli ma o dalsich 83€. Dodnes ritualne palim ich letaky a keby na to prislo, pridal by som sa aj k nejakemu RESISTANCE hnutiu). Dobri su mensi provideri, s ktorymi sa da nastavit zmluva podla vlastnych predstav. Stahovanie v ramci mesta nedavno prebehlo tak, ze za hodinu fungoval net na novom byte. A to od prveho telefonatu, ze to potrebujem prestahovat. V T-Come by to neslo doteraz. Po skusenostiach s poslednym providerom uz nikdy inou cestou nepojdem. Mensia firma a vzajomne dohodnute podmienky. Pravdaze prva a NUTNA podmienka je BEZ VIAZANOSTI a predovsetkym chovanie firmy pri takejto poziadavke (co vsetko treba zaplatit, cas od podpisu zmluvy do zacatia realnej prevadzky, atd.). Telefony u nas jedine do O2. T-Debile drzim iba preto, lebo to plati firma, ale nedavny problem s posielanim MMS z mojho cisla na prietelkine prenesene do O2 a jeho "riesenie" ma presvedcil, ze u "starych" operatorov sukromne cislo nikdy mat nebudem (problem bol v T-Debile, no najskor nam vyse mesiaca vtlkali do hlavy, ze to uz nie je ich problem, lebo je to v O2 - technici v O2 dobre, ze dusu nevypluli a neslo to - pomohlo, ked som T-Debilu povedal, ze napriek tomu, ze problem je s priatelkinym cislom, nech sa pozru na moje firemne faktury, kolko to cini a potom nech porozmyslaju, ci ma chcu dalej odmietat. Hovoril som s nimi jednoducho mafianskym stylom - V TEN DEN TO ZACALO FUNGOVAT).

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Dobry clanok. Robil som 2nd level support v jednej firme, kde sme sa starali o firemnych klientov. Firmy ako T-Com maju na salame aj ich. Helpdesk T-Comu je krasna ukazka toho, ako to NEMA fungovat. Vraj, ak sa zisti, ze je to ich problem, tak dobre. Ale ak nie, tak si zacvakame za vyjazd (!!!!). Kazda vec u nich trva minimalne tri tyzdne. Rychlo prec od nich, zohnat si hocijakeho ineho providera...

    OdpovedaťOdstrániť
  37. ja ti poslem jedneho poskitovatela odkaz na stranku ja som snim spokojni platim o polovicu menej resp aj viac ako o polovicu a mam 4x rychlejsi a stabilny internet tu je odkaz na stranku http://www.satro.sk/bezproblemov/net_kampan12G.html myslim ze viac slov ktomu netreba no nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  38. T-Com je hrôza. Ja som požiadal 31.1.2011 o preloženie služby. Bolo mi povedané že bytovka ešte nie je pripojená že mám počkat do apríla. Čakal som - výkopové práce začali v júli. Bytovka je pripojená avšak stále čakám na technika že príde zriadiť službu. Osobne som bol v T-Come ako je to s mojím pripojením. Odpoveď - Čakajte. To som sa už nahneval a cez známeho ktorý pracoval v T-Come som si zohnal číslo na technika. A skoro ma porazilo keď mi povedal že si ešte počkám 2-3 mesiace. A dôvod? Firma ktorá robila prípojku pripojila iba 2 vchody zo 4 a čo čert nechcel ja mám byt akurát v tom nepripojenom. Takže čakám a stále podávam reklamácie keďže nemám internet ale platiť ho musím. A najlepšia je reakcia T-Comu - to je nie ich chyba lebo to pre nich robila nejaká externá firma. Zaujímavé ale je že mi tvrdili že musím počkať že uź budú preberať stavbu - tak mi povedzte čo za debil to preberal keď nezbadal že pripojili len 2 vchody.

    OdpovedaťOdstrániť
  39. V tkome platila žena 32 eur mesačne za mobil. Nahovoril som ju aby prešla do orange, teraz má to isté za 12 eur. Za prechod dostala za 1 euro HTC Desire. Ja som v orange a platím len toľko, koľko pretelefonujem. Už bolo aj tak, že prišla faktúra na 0,7 eura, ale obvykle je to okolo 6 eur. Málo telefonujem :) Neobmedzený internet som mal za 12 €, teraz mám za 10, tiež od miestneho providera.

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Ja som potreboval riadne odpojiť pevnú linku (odstrihnúť kable zo stĺpika čo je na streche môjho domu kôli rekonštrukcii a už vyhlásenej pevnej linke). Bol som aj osobne v T come, ale z tých pipiek čo sú tam žiadna nič nevedela, iba samé také, že treba volať tam a tam a všadesamý automat a keď Vám to dáky operátor zodvihne tak on zas nie je oprávnený a všetko o ničom a nič sa nedozviete ako postupovať. Celý T - com je jedno celé Veľké nič

    OdpovedaťOdstrániť